Underbart :)

Hade en helt underbar kväll med sötaste Emilia i förregår.
Det blev en runda in om Entre för lite shopping sen bussen till Gustav där vi sen gick mot Lilla Torg för att äta middag.
vi hamnade på ett ställe som vi ätit på ett år innan, Gozzip. God mat blev det där samt presentbyte :) Emilia älskade sina saker som hon fick och jag älskarrr(!!) min jätte fina mugg :) Sen ville jag gå därifrån för vi satt brevid ett par jättejobbiga tjejer som även stank brevid oss så jag drog med Emilia bort till Fridays. Där satt vi oss för vars en daquri (som vissade sig vara alko fri!) samt så delade vi på 3 mini efterätter i shotsglas.

Sen efter vi suttit där en stund stack vi för att hämta biljetterna till Narina. Jag lyckades även övertala Emilia att åka Citytunnlen för första gången. No big deal ;)

Sen såg Narina, som fyi var skit grym! Älskar Ben Barns ;)

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag har varit på systemet och handlat :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0