Ajaj

Fy vad lite uppdateringar på den sista tiden.
Bara för det bjuder jag på lite bilder :)

Är dock färdig med mitt personliga brev :) Så ska bara betala ansöknings avgiften sen är det bara att skicka in :) Woohoo!!!

Ojoj

Som tiden går!
Nu är praktiken slut :( Tillbaka i skolan denna vecka sen är det lov ju :)

Kommer jobba 3 nätter irad i slutet av Dec/början av Jan. Ska jobba nyårsaftons natten, så jag firar det nya året med att jobba ;) Najsss

Har engelska redovisning imorgon efter jag har haft IATA genomgången med 4 st andra i klassen.
Sen på torsdag har jag prov, så jag har gått igenom engelska precis ska fortsätta plugga inför provet snart.
Alla i klassen verkar rent lost på vad det är vi ska kunna egentligen. Vår lärare har inte gått inom det så noggrant för oss, utan bara sagt "allt vi gjort i höst". Men gett oss kommentarer som "men det ska vi inte ha med,det är helt ointressant", varför inte ge oss ungefär vad vi ska kvinna?!

Ska kolla upp vilket fack och sånt som gäller inom hotell branschen, kanske gå med? Verkar som en bra idé eller?



YESS!

Fy vad jag är glad! Har fått timanställning på hotellet där jag har min praktik just nu. Känner mig riktigt stolt och lycklig. Kommer även ha min nästa praktik där, v 9-12. Känns jätte skönt att ha det fixat så man slipper oroa sig om man hittar något eller ej. Ska slänga iväg ett mail till min lärare senare och meddela.

Är lite sur på min dator eftersom 64GB hårdisk bara försvunnit i natt när den var avstängd. Men lyckades återskapa hårddisken i Patitrion program. Men allt innehåll är borta, 2 program + 1 spel och en massa filmer och serier. Not Cool!

Men nu ska jag först göra klart engelskan.

RSS 2.0