Tisdag

Idag har varit en helt ok dag. Skolan från halv 11 till halv 3, skönt med sovmorgon :) Hade bransch och NyB Tyska bara. Vi har typ bestämt vad vi ska prata om i Berlin och vissa har kommit fram vad de ska prata om i bussen. Jag har bara kommit fram till vad jag ska prata om i Berlin. Kommer bli den fina favoriten "Läppstiftet och puderdosan". Vad sägs som lite fakta om delfinfilmen The Cove i bussen på väg ner? Älskar den filmen, eller dokumentär mer andra ord.

Fick även hem mitt Zumba för Xbox360. Körde typ 40 min på det, fy vad skoj och jobbigt man kan ha det på samma gång. Kan ju berätta att jag typ suger på att dansa så det blev lite roligare när man insåg att man såg ut som kom och hjälp att dö mitt i allt i hopa.


Igår var en sorgsen dag. Sista dagen med Emilia på ungefär 6 månader, men kanske kommer och gör kaos med henne när skolan slutat om typ 4 månader ;) Älskar tjejen så jädrans mycket, kommer bli lite tomt när hon är borta. Men är som sagt jätte glad för henne och det vet hon om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0