Onsdag

Idag fick jag veta att min kära vän Emilia flyttar ner till Spanien ett tag för att jobba.
Vad spännande för henne, det är vad hon vill ju. Komma hemifrån dvs samt ha något att göra medan vi väntar svar från universiteten. Nu slipper hon ju gå hemma och inte göra något. :)

Var på banken och satte in pengarna som jag fick i födelsedags present och imorgon sätter CSN in mer pengar till mig :) Det gillas! 2 dagar kvar i skolan sen på lördag ska jag jobba natt.





Min fina Emilia lämnar Sverige! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig. Då får vi hålla tummarna för att ni kommer in på era kurser ni sökt.

Hoppas det kommer att gå bra för Emilia där nere.

2011-01-13 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0