Glada nyheter

Igår var jag hemma hos Rebecka och bakade en Chocolate Chip Cheesecake Fudge Mudcake samt att hon ville även baka chokladbollar. Så det gjorde vi samt att jag försökte plugga men hjälpte Anna att hitta billiga böcker till hennes kurser på en hemsida.
Kakan blev skitans god samt Rebeckas chokladbollar.
Det blev en stor bit över så idag bestämde vi oss för att dela med oss till klassen under sista lektionen, Engelskan. Det är då vi brukar vara rätt så döda och vissa befinner sig i "Food coma". Men inte idag, i alla fall inte efter att dem åt från kakan.
Vissa bad mig skicka receptet på kakan så det fixade jag under lektionen ;)

Men imorse så fick jag mail från UCAS, oj tänkte jag!
Loggade in på TRACK och såg att ett universitet lämnat svar redan!
Unconditional offer stod det. Jaha tänkte jag eftersom jag trodde att jag ej kommit in och skit i det. 1 avböjning, 4 chanser kvar (sökt till 5 kurser ju!)

Men när jag kom hem så började jag fundera, kanske borde kolla upp vad Uncontinoal offer menas med igentligen.
Kollade upp det samt Twittrade till en bekant i South Wales vad det betyde.
Hon bekräftade det jag hittat på UCAS hemsida och nu kan jag meddela er alla att:


EMMA KOMMIT IN PÅ UNIVERSITET I LONDON!!!!!


På denna skolan har lilla Emma kommit in på. Thames Valley University ;)



Kommentarer
Postat av: Anna N

STORT GRATTIS! :D vad roligt! trevlig blogg du har, den kommer jag följa vännen! <3



stora kramar anna N (din vän från arlöv) ;) <3

2011-01-29 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0