Äntligen

Då har jag äntligen betalat och skickat iväg ansökan till universiteten jag har valt ut :) Pappa fick ringa till hans och mammas bankkvinna för att fråga vad det var för något lösen vi skulle skriva in.
Pappa fick betala, men ska överföra pengar till honom om jag kommer ihåg ;)

Det har snöat lite i natt och kommer att komma mer under dagen tydligen... Kanske kommer det så mycket att jag väljer att ta en till vinterfoto promenad imorgon?

Ikväll blir det att åka in till stan med Emilia för lite shopping + middag + presentbyte + film. Ska bli wunderbart ! Ska ta med nya kameran och försöka ta några fina bilder. Malmö är fint på kvällarna med all belysning på gågatan och Gustav!

Men bjuder på en bild från Bara istället just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0