4/2 2011

Nu har jag funderat hela veckan på en sak som jag inte kan besämma mig över.
Jag har kommit in på en av fyra kurser som jag ansökt till.
Jag kom ju in på en i London förra Fredagen och nu vet jag inte riktigt om jag ska vänta och se om jag kommer in på en skola i Edinburgh eller om jag ska "Withdraw" de andra tre kurserna och acceptera mitt "Offer" från Thames Valley University.

Stor klump i magen bara för att jag inte kan bestämma mig. Vill ju helst till London eftersom staden är ju helt enkelt BÄST! Men den är ju dyrare än Edinburgh att leva i, men Edinburgh har inte Primark och jag har aldrig varit där. Men Emilia har ju och hon säger staden är skit skön.


http://amkoos.blogg.se/images/2011/london_l2_46575899_127874554.jpg

Ska jag vänta på svar från fler eller ta det jag fått redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0