Shhh

Ja, det har inte varit så många uppdateringar på sistone.
Jag har fullt upp med plugget.
  • Sammanställning av allt material inför provet
  • Engelska redovisningen om Queensland
  • Och extra uppgiften från Birgitta, ska sätta ihop en resa
  • Samt praktikuppgiften ska påbörjas
Imorgon kommer vara min första dag på praktiken, för alla andra är det typ sista veckan. Men fy vad det ska bli skönt att träffa alla igen, har saknat stället :)

Stefan och jag har fixat mammas och pappas julklappar också ;)
Bara Stefans kvar, men mamma sa att han ville ha pengar men glöm det du! Han ska få något annat av mig, pengar kan han få av mamma och pappa.
Själv ska man ju få en liten söt lila kamera <3

Var och såg Harry Potter med Emilia på premiären, den var sjukt bra!!

Snart blir det en tur i badet sen plugg igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0