Nya saker

Igår var jag inne i Malmö med Emilia, hon skulle hjälpa mig hitta en bra foundation till mig :) Det gjorde vi också, samt att jag köpte massa andra saker med. Slösa lite pengar har väl aldrig skadat någon?
Köpte en foundation pensel, vet kräm samt hårband (ett lila!). Sen stack vi bort till Trianglen för Emilia var på jakt efter en speciell plånbok som hon sett på gina med dem hade den inte :( Så vi letade efter någon annan istället men det hittades inte någon som fall henne i smaken :(

Men vi gick in på HM och där hittade jag en fin klänning som jag köpte :)
Fikade även på Wayne's Coffe och käkade deras wunderbara morotskaka. Emilia drack kanellatte och jag varm chocklad :) Smakade på Emilias latte och den var helt ok, börjar jag tycka om kaffe?


Fotot tog Emilia på Wayne's Coffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0