Harry Potter

Imorgon ska jag åka in till Malmö med bästa Emilia för att hämta våran biljetter till nya Harry Potter filmen! YAY!!!! Väntat ass länge på denna film och det kommer att bli epic!

Har varit på IKEA idag med mamma. Köpte 2 nya ramar, jag har blivit ram tokig på sista tiden. Men det gäller att passa på och rama in foto, om man nu kanske kommer in på något av universiteten så vill man ju ha med sig foto hemmifrån.

I denna kan man ha upp till 12 bilder, den heter FINLIR.

Det blev denna jätte fina ram till mitt favorit foto på mig och pappa, ramen heter SÖNDRUM


Nu blir det sängen, imorgon har man saker att göra! Ska till gymmet imorgon vid 9:00-9:30 tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0