Det är ju

Det är ju riktigt kallt ute denna vecka och snöat har det gjort i massor :)

I måndes började jag min praktik på hotell Temperace och upptäckte att man saknat stället jätte mycket. Det är så skönt att trivas på ett ställe och veta att dem uppskattar en. Allt kommer tillbaka till en tex checka in/ut , göra bokningar och sånt skoj :)

Vi hade lite strul i onsdes morgon pga att det snöat på natten och inga taxibilar från Kurir dök upp, men jag och Ulrika fixade det galant. Blev lite utskällda av någon men det är sånt man får räkna med men vi förklarade för honom att det inte var vårant fel utan taxibolagets.

Igår och idag är man ledig, har markerat saker i turism boken som ska sammanfattas (fan att man glömt ordet som förklarar bättre!) och skrivas in i dator och som man ska be pappa skriva ut sen. Mycket plugg är det fortfarande ju fast ön man har praktik.



Vad tycks om den nya designen på bloggen? Lämna kommentar!


Tog 5 min att fixa det ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du får vårda ditt språk på nätet samt kontrollera hur du stavar...

2010-11-26 @ 17:57:48
Postat av: Jenny Pariola

Ja du, det blev fint ju!

2010-12-01 @ 17:16:50
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0