Är du en knäppgök?

Idag har jag bara varit så förvirrad!

Det började med att man glömde vattenflaskan här hemma i morse när man skulle och träna, blev ganska så törstig på friskis :( Gjorde 30-35 min på Crosstraniern :)

Sen när man kom hem var det in i duschen och göra sig redo för att ta bussen kl 12:12 ifrån Bara med bästa Emilia. Men bussen kom inte 12:12 så jag ringde Skånetrafiken 12:32 och frågade vad som pågick! Han som svarade mig frågade mig om jag visste att det var "söndag" idag. Jag bara: Ojjj, det hade vi ju glömt.
Så det var hem och hämta Evert för att köra in till Entre med honom. Jag var ganska nervös för att köra ner i Entres garage, med tanke på att man nästan hade sönder pappas bil där för typ 2 veckor sedan :S
Emilia gjorde sitt bästa för att lugna mig :)

När vi väl kommit upp till SF visade sig att jag glömt plånboken hemma! Första gången jag glömt plånboken hemma :(  Aldrig igen säger jag! Så det var bara att ringa hem och be mina föräldrar ta med sig den, dem skulle också till Entre.

Snacka om att jag är rent knäpp i skallen idag :)

Imorgon blir det gymmet igen kl 9:00 sen och tvätta Evert med Stefan :) :)

Emilia & Jag

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Svar: alltså ja, jag skulle på intervju hos en ny familj på söndag men nu har jag mailat dem och frågat om vi kan träffas tidigare.. Hoppas på att jag får den familjen, men även om jag får dem, så vill de inte ha en au pair förrän i Januari, men då har jag iaf en familj jag kan flyga tillbaka till om jag åker hem över jul.. så jävla trist känns det just nu.

2010-11-07 @ 18:41:13
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0