2011

Nytt år är det ny, 2011.
2010 har varit helt underbart, hunnit med ganska så mycket i år men ändå inte tillräckligt:
-Brighton + London
- 10 veckors praktik
- Studenten
- Översvämning
- Bil tur upp till Norttälje över en natt med pappa för en interljuv som gick åt skogen
- Interljuv på Östra Grevie + några veckor senare fick man ett samtal från läraren och hamnade i reservhögen för inte inte ville lägga mig i nej högen :)
- Kom in på Östra Grevie Folkhögskola (1 års utbildning)
- 3 veckors praktik på samma ställe som innan (Fick även extra jobb)
- Tog Amadeus cerfikatet 
- hmm, kommer inte på mer just nu ;)

Saker som jag vill pch som jag kommer göra 2011:
- Fylla 20!
- Skicka in ansökan till universitet the UK ;)
- Kanske åka på semester till London
- Semester någonstans varmt ?
- Jobba mycket -> spara mycket
- Klara IATA cerfikatet?

Hoppas att 2011 kan toppa 2010 ;)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas du får jobba mycket. Samt att allt går bra med england/skottland. Även om jag kommer att sakna dig.

2011-01-06 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0